WAVEDESK-platform nieuws

Boven Yvo kiest voor WAVEDESK als CRM-platform
Hierbij kondigen we graag aan dat Boven Yvo gekozen heeft voor WAVEDESK voor het commercieel beheer binnen de organisatie.

Nieuwsbrief 02/02 beschikbaar
De laatste periodieke nieuwsbrief van het platform is nu beschikbaar.
Verneem wat u mag verwachten in de komende week.

Partnership betrust
WAVEDESK start een partnership met betrust voor de integratie van het digitaal ondertekenen van documenten binnen het platform. Hierbij kiezen we expliciet voor een Belgische partner.

Opstart samenwerking Xenius
WAVEDESK start een samenwerking met het Belgische bedrijf Xenius voor de hosting van de WAVEDESK-servers.

Nieuwe offerte module
Vrijgave van de offerte module versie 2 voor de gebruikers van de FINANCIAL-module binnen het platform.

Automatisch vernieuwen gegevens
Met de release van 27/12/2020 hebben we nu ondersteuning voor het automatisch vernieuwen van de gegevens bij het wisselen tussen de tabbladen.

Tab interface
Een recente update van het platform geeft de verschillende modules weer in een tab interface. Dit laat u toe om verschillende modules simultaan open te hebben.

Ondersteuning thema’s
Met de release van core versie 3 van het WAVEDESK-platform voegen we ondersteuning toe voor thema’s.
Laatste wijzigingen
Chronologisch overzicht van de wijzigingen die zijn aangebracht aan het platform in de laatste weken.
Gezien de frequente update geven we hier slechts een beperkte historiek weer.
De volledige historiek kan u hier raadplegen
15/04/2021
Released 15/04/2021
PROJECT – dashboard (update): aanpassing van het dashboard voor de projecten: verloven worden nu niet meer afzonderlijk weergegeven in een rij maar worden weergegeven ter hoogte van de verschillende teams.
INSURANCE – commissie (nieuw): ondersteuning voor de verwerking van periodieke incasso commissie.
06/04/2021
Released 06/04/2021
CONSULTANCY – projecten (nieuw): ondersteuning voor het aanmaken van facturen rechtstreeks vanuit het journaal van de projecten.
CONSULTANCY – projecten (nieuw): ondersteuning voor het koppelen van aankoopfacturen aan consultancy projecten.
INSURANCE – polissen (update): export naar Excel uitgebreid met het bankrekeningnummer van de verzekeringsnemer.
02/04/2021
Released 02/04/2021
CREDIT – OperCredits (nieuw): API-koppeling met OperCredits voor het binnentrekken van kredietaanvragen die werden ingegeven in OperCredits.
PROJECT – aankoopfacturen (nieuw): mogelijkheid om aankoopfacturen te koppelen aan projecten.
FINANCIAL – aankoopfacturen (nieuw): mogelijkheid om aankoopfacturen te registeren inclusief het fysische document.
30/03/2021
Released 30/03/2021
CRM – berichten (nieuw): ondersteuning voor het uploaden van pdf-documenten rechtstreeks naar de berichten.
CREDIT/INSURANCE – rekening courant (update): bijkomende controles om te voorkomen dat manuele transacties op de rekening courant van de tussenpersonen worden aangepast of verwijderd indien deze reeds zijn opgenomen in een borderel.
29/03/2021
Released 29/03/2021
CONSULTANCY – projecten (nieuw): mogelijkheid om diensten toe te voegen aan een consultancy project en van hieruit rechtstreeks een offerte aan te maken.
REST-API – documenten (nieuw): uitbreiding van de REST-API om documenten te kunnen uploaden gekoppeld aan gelijk welke entiteit binnen WAVEDESK.
INSURANCE – Twikey betalingen (update): verbeteringen in de transactiewerking bij het verwerken van Twikey domiciliëringen
28/03/2021
Released 28/03/2021
INSURANCE – Nucleus (nieuw): ondersteuning voor het importeren van voorstellen op bedrijven.
INSURANCE – SwissLife (update): verbeteringen aan de weergave van de lijst van de voorstellen, toevoeging datum + correctie van de filtering.
25/03/2021
Released 25/03/2021
FINANCIAL – facturatie (nieuw): vrijgave van de nieuwe facturatie module.
IOS – app (nieuw): basisversie van de IOS app staat gepland voor vrijgave op 31/03.
ANDROID – app (nieuw): basisversie van de Android app staat gepland voor vrijgave op maandag 29/03.
CONSULTANCY – projecten (nieuw): mogelijkheid om consultancy projecten aan te maken.
REST-API – bijlagen (nieuw): uitbreiding van de REST-API voor ondersteuning van bijlagen (upload en download) in functie van de mobiele toepassingen.
BRIDGE – statistiek producten (nieuw): bijkomende statistiek om gemakkelijk een historiek te kunnen trekken per klant en/of product gedurende een bepaalde periode.
23/03/2021
Released 23/03/2021
CREDIT – basisbestanden (nieuw): toevoeging van een nieuw basisbestand voor het beheer van de woonstatussen.
REST-API – polissen (update): uitbreiding van de REST-api voor het opvragen van gewijzigde bijlagen met toevoeging van eerste maandpremie betaald en sepa actief.
CRM – journaal afbeeldingen (update): verbetering in de weergave van de preview van de afbeelding in het journaal.
FINANCIAL – offertes (nieuw): mogelijkheid om afbeeldingen te koppelen aan offertes via het journaal.
PORTAAL – Swisslife voorstellen (nieuw): weergave van de informatie van de tussenpersoon (naam, voornaam, bedrijfsnaam) + opzoekbaar.
FINANCIAL – offertes (update): verbetering bij het doormailen van de offerte: de offertelijnen werden weggenomen uit de editor.
PROJECT – projectfiche (update): verbetering aan de takenregistraties voor check-in at work en werfmelding bij het wijzigen van fasen binnen een project.
18/03/2021
Released 18/03/2021
COACHING – projecten (nieuw): ondersteuning voor bedrijven als coaching klant.
17/03/2021
Released 17/03/2021
PROJECT – dashboard (update): nieuwe formule voor het berekenen van de maand aan dewelke het project moet toegekend worden voor de grafieken.
INSURANCE – acquisitie (nieuw): mogelijkheid om aan te geven op het niveau van een polis of de acquisitie commissie ontvangen is en het bedrag aan acquisitie.
REST API – uitbreidingen (nieuw): groot aantal uitbreidingen aan de REST API voor ondersteuning van externe partners die wensen te koppelen + ondersteuning van de mobiele WAVEDESK-toepassing voor IOS en Android.
10/03/2021
Released 10/03/2021
REST API – verzekeringspolissen (update): uitbreiding van de calls die kunnen gemaakt worden door externe partijen om de gegevens van polissen op te vragen.
PROJECTS – dashboard (update): aanpassing aan de grafiek totaalbedrag aan projecten per maand.
09/03/2021
Released 09/03/2021
FINANCIAL – Exact Online (update): verbetering in de doorsturing van verkoopfacturen naar Exact Online.
INSURANCE – polissen (nieuw): bijkomende filter om de lijst van de polissen te filteren op groepering.
05/03/2021
Released 05/03/2021
INSURANCE/CREDIT – fiche tussenpersonen (update): verbetering in de weergave van de fiche van de tussenpersoon in functie van de actieve modules binnen uw omgeving.
INSURANCE – SwissLife (update): verbetering in de verwerking van voorstellen die werden aangevraagd door agenten zonder agentnummer, voorstel werd niet automatisch toegekend aan de verantwoordelijke maar aan de agent zelf.
INSURANCE – lijst polissen (nieuw): bijkomende export van de creatiedatum naar Excel.
04/03/2021
Released 04/03/2021
CRM – basistabellen (nieuw): basistabel voor het beheer van de categorieën van staffelprijzen.
CREDIT/INSURANCE – tussenpersonen (update): verbeterde weergave van het pop-up menu in de lijst van de tussenpersonen in functie van de actieve modules, bepaalde menu opties waren zichtbaar ondanks dat modules niet actief zijn.
CONSULTANCY – tussenpersonen (nieuw): uitbreiding van de fiche van de tussenpersonen met de uurprijs van de tussenpersoon.
02/03/2021
Released 02/03/2021
CREDIT – borderellen (nieuw): mogelijkheid om een notificatie te versturen naar de tussenpersonen dat een nieuw borderel beschikbaar is binnen het portaal via het gebruik van een template.
INSURANCE – lijst achterstanden (update): bijkomende filter mogelijkheden om de lijst te filteren op het aantal maanden achterstand en dit per tussenpersoon en per polis.
PORTAAL – agenten (nieuw): bijkomende functionaliteiten voor tussenpersonen die optreden als agent: mogelijkheid om dashboard te raadplegen, achterstandslijsten en lijst 18-jarigen.
01/03/2021
Released 01/03/2021
FINANCIAL – offertes (nieuw): indien de parameter om de technische fiches mee te nemen in de offerte actief is zullen deze nu worden opgenomen in de lijst van de bijlagen.
PLATFORM – parameters (nieuw): bijkomende parameter om aan te geven of het platform standaard bij het versturen van een offerte de technische fiches moet meenemen in het voorstel van de mail voor de artikelen aanwezig binnen de offerte.
28/02/2021
Released 28/02/2021
INSURANCE – achterstandslijsten (nieuw): mogelijkheid om de achterstandslijsten in batch door te sturen naar de tussenpersonen.
26/02/2021
Released 26/02/2021
PLATFORM – menu (nieuw): bijkomende menu structuur voor consultancy activiteiten.
CREDIT – mail template (nieuw): bijkomende mail template voor het verwittigen van de tussenpersonen dat er een nieuw borderel beschikbaar is in het portaal.
COACHING – projecten (bug fix): mogelijke foutmelding bij het zoeken in de lijst van de projecten.
25/02/2021
Released 25/02/2021
COACHING – projecten (nieuw): ondersteuning voor afbeeldingen in het journaal van de coaching-projecten.
COACHING – projecten (update): verwijdering van de locatie in de lijst van de projecten.
COACHING – sessies (nieuw): uitbreiding van de type sessies met business coaching.
CRM – journaal berichten (nieuw): mogelijkheid om zowel mail berichten als brieven op te slaan in de communicatie.
24/02/2021
Released 24/02/2021
INSURANCE – achterstand klant (nieuw): mogelijkheid om rappels te versturen naar klanten met ondersteuning van verschillende templates in functie van de graag van achterstand.
CRM – lijst contacten (nieuw): indien werd aangegeven in de contactfiche dat het email adres niet geldig is geven we het veld rood weer in de lijst van de contacten.
CRM – contacten (nieuw): bijkomende vlag om aan te geven dat het email adres van de contactpersoon niet geldig is.
23/02/2021
Released 23/02/2021
INSURANCE – templates (nieuw): bijkomende template (3) voor achterstand openstaande betalingen premies.
INVENTORY – artikelfiche (nieuw): bijkomend tabblad in het journaal voor het koppelen van afbeeldingen aan artikelen.
PROJECT – lijst (nieuw): bijkomend tabblad in het journaal voor het koppelen van afbeeldingen aan projecten.
22/02/2021
Released 22/02/2021
PROJECT – dashboard (update): totaalbedrag aan projecten per maand splitsen we nu niet meer op per team, we geven een globaal totaal weer.
PROJECT – fiche (update): verwijdering van de overbodige velden die nu aanwezig zijn op fase niveau.
INSURANCE – templates (nieuw): 2 bijkomende templates voor achterstand openstaande betalingen premies.
19/02/2021
Released 19/02/2021
PLATFORM – mail templates (update): verbeterde werking van het gebruik van afbeeldingen in de mailtemplates.
INSURANCE – Swisslife (bug fix): de bijlage bewijs van woonst was niet zichtbaar bij het valideren van een polisaanvraag.
CRM – bedrijven (update): weergave van het unieke nummer van het bedrijf in de lijst.