Ondersteuning

Logo support

Software vereist veel uitleg en ondersteuning en als KMO verwacht u een snelle reactie en ondersteuning.

We zijn een Belgische KMO met 22 jaar ervaring in de softwarebranche.
We denken actief met u mee vanuit de visie van een KMO.

Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de ondersteuning die we aanbieden en hoe u hier gebruik kunt van maken.

Email

U kan ons uiteraard steeds mailen met uw vragen. Wij raden aan om steeds het adres support@wavedesk.be te gebruiken. Door dit email adres te gebruiken zal er automatisch een ticket worden aangemaakt in WAVEDESK Help Center en bent u in de mogelijkheid om dit verder op te volgen.

Telefoon

U kan ons ook telefonisch bereiken, heel veel kans dat u gewoon een WAVEDESK-programmeur aan de lijn krijgt, directer kan niet. Dit kan op het nummer 050/89 29 70.

Op zoek naar een softwareoplossing voor uw bedrijf?

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek waarbij we kijken hoe we u kunnen helpen