Ondersteuning

Logo support

Software vereist veel uitleg en ondersteuning en als KMO verwacht u een snelle reactie en ondersteuning.

WAVEDESK is software gemaakt en ondersteund vanuit Vlaanderen. We zijn een Vlaamse KMO met 22 jaar ervaring in de softwarebranche. We denken actief met u mee vanuit de visie van een KMO.

Hieronder kan u een overzicht terugvinden van de ondersteuning die we aanbieden en hoe u hier gebruik kunt van maken.

WAVEDESK Help Center

WAVEDESK Help Center is de centrale locatie voor ondersteuning.

Help Center is onze poging om zoveel mogelijk informatie beschikbaar te maken over het platform. We werken dan ook dagelijks aan de informatie die beschikbaar is binnen Help Center. WAVEDESK Help Center is de plaats waar u een groot aantal artikelen kan terugvinden met een beschrijving van de functionaliteiten die aanwezig zijn binnen het platform. Daarnaast kan u hier ook support tickets aanmaken, instructievideo’s bekijken en indien gewenst discussies voeren met andere gebruikers van het platform en met het WAVEDESK-team.

Help Center hebben we beschikbaar gemaakt in de 3 talen die we ondersteunen met het platform. U kan Help Center bezoeken door de gewenste taal hieronder te selecteren.

Email

U kan ons uiteraard steeds mailen met uw vragen. Wij raden aan om steeds het adres support@wavedesk.be te gebruiken. Door dit email adres te gebruiken zal er automatisch een ticket worden aangemaakt in WAVEDESK Help Center en bent u in de mogelijkheid om dit verder op te volgen.

Telefoon

U kan ons ook telefonisch bereiken, heel veel kans dat u gewoon een WAVEDESK-programmeur aan de lijn krijgt, directer kan niet. Dit kan op het nummer 050/89 29 70.

Op zoek naar een softwareoplossing voor uw bedrijf?

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek waarbij we kijken hoe we u kunnen helpen