WAVEDESK CRM

De basis.

Met WAVEDESK CRM heb je alle informatie van klanten en contacten in de hand. Adressen, afspraken, communicatie, taken, oproepen, … Alles gecentraliseerd en beschikbaar in alle modules van het platform.

Part
Voorbeeld van de detailfiche van de contacten

Beheer uw klanten & contacten op een efficiënte manier.

Eenvoudige registratie van klanten en contacten aan de hand van de overzichtelijke fiches. Integratie met de kruispuntbank voor validatie btw-nummer en het automatisch ophalen van gegevens, super eenvoudig.
Pijl links

Module specifieke uitbreidingen.

Maar daar stopt het niet. De CRM-module zal zich automatisch aanpassen in functie van de modules die geactiveerd zijn binnen uw account.

Door middel van tabbladen komen bijkomende functionaliteiten beschikbaar waaronder integratie elektronische identiteitskaart, een portaal voor uw klanten, …

Voorbeeld van een module specifieke uitbreiding
Pijl rechts
Uitgebreide agenda met volledige integratie

Een uitgebreide agenda met integratie in de modules.

Afspraken inboeken en uw agenda delen met uw collega’s… Eenvoudig, maar meer is mogelijk … Gebruik templates om bepaalde tijdstippen beschikbaar te maken voor interne collega’s of zelfs voor externe medewerkers via het portaal om een afspraak in te boeken.
Pijl links

Geïntegreerde communicatie.

Ontvang en verstuur email rechtstreeks vanuit het platform. Verstuurde e-mails kunnen bewaard worden zodat u niet op verschillende plaatsen moet zoeken naar de nodige informatie.

U beschikt over een postvak in die een automatische matching doet naar uw klanten en contacten toe zodat u deze berichten snel centraal kan raadplegen.

Voorbeeld van de geïntegreerde communicatie binnen het platform
Pijl rechts
Voorbeeld overzicht taken en telefoons

Taken en telefoons.

Via het journaal dat beschikbaar is op alle niveaus en in alle modules binnen het platform kan u overal taken en telefoongesprekken inplannen.
Pijl links

Al uw documenten centraal.

Eén locatie voor al uw documenten, geen shared drives meer, alles gewoon bij de hand.

Daarnaast heeft u de mogelijkheid om documenten beschikbaar te maken op uw klantenportaal of voor de tussenpersonen waarmee u samenwerkt, dit kan op document niveau en op map niveau.

Voorbeeld documentenarchief binnen WAVEDESK

Een greep uit de overige functionaliteiten.

We kunnen onmogelijk alle functionaliteiten opsommen. Hieronder kan u een greep terugvinden van de functionaliteiten die aanwezig zijn. Voor een volledige beschrijving van alle functionaliteiten verwijzen we graag naar de handleiding van de CRM-module.

  • Integratie met Dropbox om uw documenten centraal te beheren op uw eigen account
  • Op alle niveaus de mogelijkheid om de lijsten te exporteren naar Excel-formaat
  • Desktop notificaties voor taken en telefoongesprekken die moeten uitgevoerd worden
  • Integratie Google Street view om fysiek een locatie te bekijken aan de hand van een adres van een klant of contact
  • Automatische berekening van afstanden en reistijden van uw kantoor naar het adres van de klant of contact

Meer informatie nodig? Bezoek WAVEDESK Help Center

Afbeelding van een beslissing maken

Bent u op zoek naar bijkomende informatie over de CRM-module binnen het platform?

In WAVEDESK Help Center kan u een volledige handleiding terugvinden van het WAVEDESK-platform met inbegrip van vaak gestelde vragen, een ticket portaal voor uw support aanvragen en discussieforums.

WAVEDESK Help Center is beschikbaar in 3 talen, selecteer uw gewenste taal hiernaast om Help Center te bezoeken.

Afbeelding Nederlandse vlag
NL
Afbeelding Franse vlag
FR
Afbeelding Engelse vlag
EN

Abonnementen.

De CRM-module van het WAVEDESK-platform is verweven in de verschillende optionele modules. De module is dus steeds inbegrepen in de abonnementen van de optionele modules en heeft geen afzonderlijke abonnementskost.

Op zoek naar een softwareoplossing voor uw bedrijf?

Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek waarbij we kijken hoe we u kunnen helpen